FAQs

Frequently Asked Questions

Hvis du er registreret  virksomhed, kan du sagten få tilsendt prøver. Du skal blot række henvendelse.
Ja, du er altid velkommen til at besøge os og mærke stoffet. Du finder os på Jupitervej , 7430 Ikast
Hvis din ordre endnu ikke er afsendt, bedes du kontakte os for at anmode om annullering. Vær dog opmærksom på, at alle ordrer som hovedregel er bindende ved ordreafgivelse. Vi vil gøre vores bedste for at imødekomme din anmodning, hvis det er muligt.
Som udgangspunkt tilbyder vi ikke refunderinger. Dog kan der være undtagelser i henhold til vores aftalevilkår, eller hvis der er tale om fejl, mangler eller defekte varer. Hvis du oplever et problem med din ordre, beder vi dig kontakte vores kundeservice, så vi kan finde en løsning.
Hvis din ordre endnu ikke er afsendt, har du mulighed for at tilføje eller fjerne bestemte produkter. Vær dog opmærksom på, at forudbestillinger som hovedregel er bindende ved ordreafgivelse og derfor ikke kan ændres. Hvis du har behov for at foretage ændringer, anbefaler vi, at du kontakter os hurtigst muligt.
Du vil modtage et tracking-link via e-mail, så snart din ordre er afsendt. Dette link giver dig mulighed for at følge din ordres status. Hvis du har brug for yderligere information eller hjælp, er du altid velkommen til at kontakte os.
Vores stof ligger som udgangspunkt i slag mellem 8-12 meter. Minimumskøbet vil derfor være herimellem, når det gælder stof. Ved tilbehør er det forskelligt fra artikel til artiekl.
Det korte svar er ja. Vi gennemgår hver enkel ansøgning manuelt og hvis der ikke er et gyldigt CVR nummer, kan du ikke få adgang. Det tager typisk mellem 1-2 dage at blive godkendt, da vi gennemgår alle tilmeldinger manuelt.
Din ordre kan være forsinket af flere årsager, herunder:
  • Stoffet er midlertidigt udsolgt
  • Vi oplever ekstraordinær travlhed
  • Der er mangelfulde oplysninger i din ordre
Hvis du har spørgsmål direkte relateret til din ordre, er du altid velkommen til at kontakte os, så vi kan hjælpe dig med at finde en løsning.